Aj v tom najdokonalejšom systéme sa občas niečo pokazí, vyskytne sa chyba, alebo menšie nedorozumenie. Na takéto a ďaľšie prípady ti pomôže náš reklamačný poriadok, v ktorom nájdeš všetky potrebné informáicie, v prípade, že ti tovar nebol doručený, alebo bol poškodený.

- AlkoTaxi.sk zodpovedá za riadne a správne doručenie objednávaného tovaru.
- Kupujúci je povinný si pri preberení tovaru skontrolovať jeho množstvo, správnosť a vady. V prípade, ak bude zistená vada pri preberaní tovaru má kupujúci nárok na okamžitú, bezplatnú výmenu.
- Ak kupujúci zistí,akúkoľvek nezrovnalosť s objednávkou po prebratí tovaru, je povinný najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa spísať predmet reklamácie spolu so svojimi kontaktnými údajmi a odoslať ho e-mailom na reklamacie@alkotaxi.sk.
- AlkoTaxi.sk prostredníctvom svojho zodpovedného pracovníka do 3 pracovných dní určí, či reklamáciu uznáva, alebo nie. Kupujúci bude kontaktovaný o výsledku a prípadných ďalších úkonoch.
|